Dah bersedia semua peminat De’Xandra yang disayangi! YES Year End Sale De’Xandra akan kembali lagi tahun ini dengan tawaran yang lebih hebat dan mantap dengan hadiah yang super awesome! Tema tahun ini ialah De’Xandra Mega Bonanza dengan menawarkan pakej mega penjimatan, mega hadiah. Bermula 11 November 2019 sehinggalah ke 31 Disember 2019, peminat De’Xandra boleh membayar dengan harga RM99 SAHAJA untuk mana-mana pakej berikut 

Alpha Bonanza – 2 Twist and Spray set dengan PERCUMA 1 refill 

Beta Bonanza – 1 EDP 1 Twist and Spray set 

Gamma Bonanza – 10 AF dengan PERCUMA lagi dua AF!

dan juga, surprise, surprise – Pakej Bonus Bonanza di mana anda berpeluang membeli bukan satu, tapi DUA EDP dan SATU Twist and Spray set berharga RM149.  WOW! Pembelian Bonus ini juga akan melayakkan anda untuk DUA tiket Lucky Draw Mega Bonanza. Eh, apa itu Lucky Draw Mega Bonanza?

De’Xandra Mega Bonanza Lucky Draw

Kempen ’Mega Bonanza’ kali ini menyediakan cabutan bertuah kepada pelanggan yang membeli mana-mana pakej ’99 Mega Bonanza’ sepanjang waktu kempen berlangsung. Pelanggan perlu mengambil gambar resit serta “pose” bersama produk yang dibeli dan ‘upload’ ke dalam borang pertandingan di minisite. Setiap pembelian pakej RM99 layak untuk satu tiket lucky draw. Untuk pembelian pakej RM149 pula, ia melayakkan untuk dua tiket lucky draw. Cabutan undi lucky draw ini akan dijalankan melalui ‘FB live’ selepas tempoh sale tamat .

Uniknya untuk tahun ini, pemenang utama Lucky Draw ini boleh MEMILIH hadiah yang mereka ingin menangi daripada pilihan berikut:

1) Motosikal Yamaha Y150ZR (YSUKU)

2) Pakej Umrah untuk 2 orang (tajaan tiket penerbangan dan penginapan)

3) Pakej Melancong ke Eropah untuk 1 orang (tajaan tiket penerbangan dan penginapan)

4) Jongkong Emas 999 bernilai RM10,000 

5) Wang Tunai bernilai RM10,000 

Untuk yang tidak bernasib baik bagi hadiah utama, tak apa. Hadiah saguhati (untuk 25 orang) ialah RM100 tunai. Cabutan ini adalah layak untuk para pembeli dan dropship sah De’Xandra.

 Bagi stokis dan ejen, eh, takkan lah tak ada hadiah? Ha…insentif untuk penjualan pakej terbanyak juga ada – ia akan dianugerahkan kepada reseller De’Xandra yang mempunyai jumlah penyertaan Lucky Draw tertinggi dari pelanggan mereka. Pemenang bakal menerima insentif wang tunai sebanyak RM1,000 untuk satu pemenang. Oleh itu pastikan semua pembeli tahu ID reseller atau nombor telefon anda dan mengisikannya di dalam borang pertandingan ya. Selain itu juga De’Xandra Reseller Challenge 2020 yang bermula sejak 1 September 2019 lalu juga diteruskan sepanjang kempen ’99 Mega Bonanza’. Segala jualan yang direkodkan di dalam Squarlet Empire sepanjang sale akan termasuk dalam kiraan pemenang Reseller Challenge 2020. 

Kami di De’Xandra HQ berharap semua peminat setia wangian De’Xandra ini dapatlah mengambil peluang jualan #DexandraMegaBonanza ini untuk memborong perfume kegemaran anda selagi stok masih ada serta memeriahkan lagi jualan ini dengan menyertai Lucky Draw di atas. Mana tahu hadiah ya hebat ni menjadi milik anda? Bukan sahaja mewangi malah lebih kaya juga. Hehehe….Selamat maju jaya!

November 11, 2019 — de-xandra Admin