Perfume memang sangat sinonim dengan kehidupan seharian kita. Bagi kebanyakan orang, spray perfume itu satu kewajipan sebelum keluar dari rumah. Tetapi bagi kebanyakan orang, jenis wangian yang mereka beli berubah mengikut musim, aktiviti, dan juga ‘trend’ wangian pada masa itu. Tambahan pula perfume-perfume yang trendy kini menawarkan harga yang lebih rendah.

Perfume DeXandra yang sedang in-trend sekarang semestinya lah Twist & Spray. Bukan saja saiz kecil dan mudah nak bawa ke mana-mana siap boleh tukar-tukar refill lagi. Wah, lebih jimat lah macamtu. Hanya beli 1 casing lepastu boleh tukar-tukar nak spray perfume apa mengikut mood korang masa tu. Haa, sini admin sharekan lagi apa kelebihan Twist & Spray ni.

Harga yang affordable

Biasanya perfume yang mampu bertahan dari pagi ke petang itu biasanya harganya mahal kan? Tapi kalau yang murah sangat 20-30 ringgit kat kedai tu, tajam pula baunya. Hm! Tak perlulah berhabis duit dengan perfume mahal kalau Twist & Spray De’Xandra pun cukup buatkan korang tampil wangi dan segar sepanjang hari. Harganya pun sangat berpatutan jadi korang boleh save duit belanja!

Perfume tak mudah leaking

Satu masalah yang selalu jadi bila beli perfume ni ialah botol yang leaking. Stress je rasa beli perfume mahal-mahal, sekali leaking habis ekstraknya. Alamak! Masalah ini biasanya berlaku kepada perfume jenis roller. Jadi sebelum beli, buka dan pastikan dulu ya samada applicatornya leaking atau tidak.

Boleh masuk poket

Sekarang ni bermacam jenis botol perfume yang dijual kat pasaran. Ada yang petak, bulat, bersegi, juga yang mempunyai bentuk pelik seperti kasut, handbag, dan bintang. Memang cantik dan menarik botol pelik-pelik ni. Tapi satu hal, susah pula nak bawa ke mana-mana. Lagi-lagi naik kapal terbang. Letak dalam luggage, takut pecah. Letak dalam carry – on, besar sangat takut tak lepas! Jadi dengan Twist & Spray DeXandra ini adalah pilihan yang tepat sebab saiz yang kecil mudah untuk di bawa kemana-mana dan rupa botol yang sangat trendy.

Tahan lama

Selalu bila beli perfume yang mahal mesti menjanjikan baunya akan tahan lama kan? Eh tak juga, banyak je perfume yang harganya tidak standing dengan kualiti. Sedih betul duit dah terbang seribu dua ribu dengan perfume branded, tahan pulak tak lama! Jangan risau kerana perfume Twist & Spray DeXandra mampu bertahan hingga ke 8 jam. Korang boleh tampil yakin je seharian tanpa takut dengan bau badan.

Bau perfume yang unik

Bila menghadiri majlis keramaian mesti korang nak tampil menyerlah dan lain dari yang lain kan? Untuk membuat kelainan, ia bukan sahaja dilihat dari segi pakaian, perfume juga menyumbang kepada stail seseorang itu. Keunikan aroma Twist and Spray yang jarang ditemui dalam wangian tempatan sememangnya akan buat korang ‘stand out’ di dalam majlis.

Wah, kecil bukan sebarang kecil rupanya Twist & Spray ni ya. Banyak juga kelebihan yang boleh kita dapat dengan membeli perfume ni. Hanya RM 49.90 sahaja untuk satu starter set yang tahan 2-3 bulan. Lepas tu beli saja refill RM19.90. Jimat kan?

Pssttt…. Sekarang lagi jimat sebab ada SALE! Jom dapatkan perfume murah perfume viral ini dari Pakej #99Megabonanza. Bukan saja jimat, malah hadiah juga bonanza! Hanya perlu selfie bersama produk dibeli dan upload bersama bukti pembelian ke web dexandra. Pemenang utama akan membawa pulang hadiah yang bernilai sehingga RM10,000 tau. Layari https://dexandra.com/99megabonanza/ untuk info lanjut cara menyertai lucky draw ni ya. 99 Mega Bonanza, Mega Penjimatan!

November 21, 2019 — de-xandra Admin
Tags: Zatul Akma